E-consultancy
Advies en begeleiding voor uw online strategie
Advies en begeleiding voor uw online strategie
Bij het bepalen van een online strategie draait het voornamelijk om de achterliggende doelstellingen. Een website ‘hebben’ is geen doel, maar de klanten die eruit voortkomen wel. Alle online activiteiten moeten bijdragen aan de uiteindelijke bedrijfsdoelstellingen.
Online marketing is geen menukaart, waar bepaalde diensten van kunnen worden gekozen. Het verschil wordt gemaakt in de samenhang tussen alle onderdelen, zowel online als offline. Trender adviseert en ondersteunt om er een passend totaalplaatje van te maken. Dit vergroot de kans van slagen en bespaart zowel geld als moeite.
Bij de meeste partners is Trender bij het gehele traject betrokken. Voor bijvoorbeeld webshops begint het bij de zoektocht naar nieuwe producten. Vervolgens wordt de vraag in kaart gebracht en de mogelijke product-markt combinaties. Als de website staat worden passende campagnes ingezet om relevante bezoekers te bereiken. Zodra de webshop loopt blijft Trender proactief bezig om de resultaten te verbeteren.
Door betrokken te zijn bij onze klanten en partners, weten we wat er bij de bedrijven speelt. De interne gang van zaken heeft grote gevolgen voor de online mogelijkheden. Dankzij de langdurige partnerships kunnen we gedegen adviezen geven en betere voorspellingen doen.